Després de mesos de feina, nervis, stress, coorcdinar…ens trobem que en 10 dies s’ha realitzar el Segon Campus d’Arts Escèniques a la Selva del Camp, incentivat per Ajuntament de la Selva del Camp, realitzat al Castell de Paborde de part de la Regidoria de Formació i Joventut amb un equip de professors excel.lent:
Teatre de cos: Francina Fernández (Grup Educatiu Fas Teatre)
Titelles: Eudald Ferré Serra (Cia.Eudald Ferré)
Música: Gerard Mallorquí (The Rhythmic Arts Project Barcelona)
Circ: Oriol Llop (Cia.Passabarret)
Audiovisuals: Elisenda Trilla (Produccions Saurines)
Dansa Contemporànea: Elisenda Nadal
Dansa Urbana: Jenni Hernández
Teatre de text: Mònica Bartolí Fàbregas (Pallassa Mofa)
Durant aquests dies ha sigut un plaer apendre de tots els meus companys i l’alumnat, un total de 11 participants amb 7 hores diàries de formació intensa, la convivència ha sigut increïble, s’ha format una petita família.
Canal Camp va venir a fer-nos dues visites i finalment TV3 Comarques (minut21) també, tota una experiència per als nens/es
La mostra final es va consolidar a través d’un centre d’interés: un quadre del romanticisme Caminant sobre un mar de boira, un cabaret de fusió i amb presentadors i tot
Aquí teniu el resum en fotos i vídeos: